luni, 8 iunie 2009

back...

imi era asa de dor...
sunt asa de pierduta...franta in bucati si ratacita in toate cele patru zari...
asa e inceputul cel mai inceput...
mai am 20 min de stat la biblioteca si vreau sa scriu cateva cuvinte...
ascult coldplay...asa suna londra in mintea mea,
talk...coldplay.
si vad imediat stralucirea calma a tamisei, plina si misterioasa, simt razele zgarcite ale soarelui englezesc cum imi mangaie usor fata si cum incearca sa se strecoare pe dupa ochelarii de soare...
mai aud si cum avioanele de pe city airport isi ambaleaza motoarele pregatindu-se sa decoleze...
sau mirosul pregnant de soc al parcului ce e la trei pasi de casuta mea aici...
mi-am gasit locul ce il voi face sa devina acasa...

2 comentarii:

  1. Nu! (si sa nu ma intrebi ce atata "nu!", ok?)
    Mie mi-e dor tare de tine...
    Tu atat tre' sa stii.

    RăspundețiȘtergere
  2. scumpilico, ma gasesti aici: http://lanayba.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere