duminică, 14 iunie 2009

Iar mi-am facut blogul foarte personal. De fapt am renuntat la scris in caiete si agende si am trecut la word si apoi transfer pe blog.
Cu toate astea nu ma prea intereseaza. Nu citeste prea multa lume. Si apoi e pentru mine.
Intotdeauna a fost pentru mine.
Autoanaliza. E inspaimantator cat de mult eu exista in toate astea…

Nu cred in dragoste. M-a lovit gandul asta. Dar m-a lovit tare.
Imi doresc sa cred, vreau sa cred, dar nu cred. Cred ca sunt atee in ce priveste dragostea.
Adica admit existenta ei, doar ca nu in viata mea.
As vrea sa o gasesc si sa ma infrupt si eu din placerile si nebunia ce le provoaca, doar ca se pare ca nu reusim sa ne sincroniza si ne ratam mereu in ultima secunda.
Imi inchipui cum ar fi, cum s-ar intampla. Dar se pare ca nu reusesc sa gasesc nici un scenariu.
Nothing fits.
Fac pasiuni nebune, dar au un termen de garantie foarte bine definit. De obicei expira in doua saptamani. Nu trec dincolo de o anumita granita.
Raman pasiuni. Extrag inspiratia, si perspectivele noi ce le aduc in viata mea, and then it vanishes.
Fie le gasesc eu defecte, fie lor le place de fapt de altcineva. Fie efectiv …nu ne gasim.
Sunt cinica cand e vorba de barbati, si a fost dur sa aud spunand tare pe cineva ca eu nu cred in barbati si nu am crezut niciodata.
Dar as vrea sa cred. Dar e ca si cu Mos Craciun.
Exista sau nu exista?
Unii cred altii nu.
Unii cred si au parte de ea. Altii nu cred si au parte de ea.
Si tot asa.
Dar cred in Dumnezeu.
Maybe he can perform a miracle.

4 comentarii:

  1. sa-i ia draq pe toti! loricico, m-auzi? sa-i ia draq! pe toti!
    decat sa existe si sa nu-i simtim, mai bine fara. am zis!
    eu iubesc ca disperata... el nu.
    eu il doresc ca o nebuna... el nu.
    as muta munti si oceane si stele pentru cateva minute de atentie si pentru ce?
    5 minute sunt cea mai happy doar pt ca m-a bagat in seama, (din greseala, presupun) si dupa aceea 3 zile nu mai stiu nici daca-i bine nici daca a patit ceva.
    nu stiu nici macar care-i culoarea lui preferata, nici daca ii place vata de zahar sau daca uraste sa mearga cu tramvaiu'...
    de ce sa existe daca eu nu stiu chestiile astea care fac diferenta?
    ce stie el despre mine? poate crede ca-s o trista, o plictisita, sau poate ca ceea ce simt e o minciuna... e horror!
    sa nu existe!
    fereste-te de ei o vreme. cred ca-s infestati cu totii...

    imi vine sa ma urc pe pereti, lore... nu l-am tinut niciodata de mana pe strada.....
    mi-e groaza ce-o sa fie cand se va intoarce :(

    nu dispera scumpilico, ok? fa ca mine, foloseste-te de blogul mei si descarca-te
    mie mi-a facut bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. kkt... am dat drumul comment-ului, si poate nu e ok :((
    scuze...

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e problema.
    imi place ce ai scris.
    macar aici pe blogul meu singuratic nu te cenzura.
    sooooo. scrie tot ce vrei.
    imi pare rau de dragostea ta neimpartasita.
    si stiu ca doare mai ales lucrurile simple pe care nu ai apucat sa le faci cu el.
    cum ar fi sa il tii de mana cum spuneai tu.
    si da sunt nesuferiti si in multe feluri.
    si da poate mai mult ca niciodata sunt asa cand se joaca cu inimile noastre pe care oricum le daruim foarte greu.
    sunt niste copii in majoritatea timpului.
    sunt imaturi pana in maduva oaselor pana la batranete si ne chinuie cu o placere perversa.
    dar uneori sunt buni si la altceva.
    si uite asa imi dau seama din ce imi scrii tu ca diferenta o fac lucrurile mici si simple.
    lucrurile care alcatuiesc fiecare zi si nu cele mari.
    daca ai sti cat de putina lume ajunge sa realuizeze asta...
    iar cand se va intoarce, cum va fi si ce va urma nu stie nimeni.
    pana atunci ia o pauza binemeritata.
    si urcate pe pereti daca e nevoie.
    escaladeaza muntii vulcanici din sufletul tau si lasa lava sa se prelinga.
    doarnu lasa pe nimeni sa te vada cu spume la gura ca sa-r putea sa te trezesti internata.
    te iubesc si eu si asa ti-as da o imbratisare stransa si mirosul tau versace...

    RăspundețiȘtergere
  4. nu te am decat pe tine. si tu esti departe.
    ar mai fi si el, dar el....

    i love u bah, loriciko!

    RăspundețiȘtergere