sâmbătă, 12 decembrie 2009

in this very moment...

as vrea sa imi incalt ghetele, sa imi iau un hanorac pe mine, sa imi infasor fular gros in jurul gatului,
sa iau geaca mea pe care o ador pe mine, sa trag gluga pe cap,
sa pun pe stick muzica ce o ascult in acest moment,
si sa ies afara sa ma bucur de soarele cu dinti,
sa merg in parc si sa simt frunzele adormite cum scrasnesc sub pasii mei...
sa simt aerul tare si rece cum imi inunda narile, sa imi simt creierul cum respira si se relaxeaza...
sa imi simt inima ca imi multumeste...
si sa ma gandesc inca o data ca ar fi bine sa iau totul asa cum vine, pas cu pas, fiecare lucru pe rand, fara sa ma grabesc si fara sa ma gandesc prea mult...
as vrea sa ma linistesc si sa ma gandesc ca am timp sa le fac pe toate, ca nu e nevoie nici sa aman, nici sa fug spre lucruri in speranta ca asa le voi prinde mai repede...
si iar in londra cred ca e cel mai frumos cer din cate am  vazut pana acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu