vineri, 25 decembrie 2009

prima zi de craciun

buna...
e soare, e uscat, nu ploua,...inca :)
e un aer tare de iarna.
diferita in toate de ceea ce am stiut 25 ani.
caldura caloriferului, aburii cafelei de langa mine.
ma gandesc cu imensa placere ca e vineri, si ca mai am sambata si duminica de toatala leneveala.
stateam la geam, absorbeam aerul rece si soarele imi inunda ochii, si in mintea mea, un gand reepetat de foarte multe ori...ma bucur ca sunt aici.
ma simt ca si cum am scapat. in zare se vad turnurile cladirilor imense din canarry wharf...centru financiar...
am vazut julie and julia, si mia placut, destul de lung totusi.
relaxant intr-un final.
fereastra e inca deschisa, voi incheia acest post si ma voi cuibari in pat...probabil voi adormi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu