sâmbătă, 15 ianuarie 2011

long time no see...

imi amintesc cand am ascultat probabil a doua oara 'Autumn Leaves' ATB.
eram intr-un club in Sibiu...si am ramas pierduta...hipnotizata si oarecum prinsa in trecut...
te duce departe...in suflet si iti deschide usi...usi pe care le-ai inchis cu grija si ai lasat praful sa se aseze... prea multe zambete amarui s-ar asterne pe fata ta daca le-ai dechide...iar privirea ti-ar ramane pierduta... undeva intre ce a fost si ai fi vrut sa iei cu tine...

ohhh ce mult a trecut de cand nu am mai scris... si uite cat de dor imi era.
mi-e sufletul un castel de sticla.
o lume mica ce abia cuprinde un dram de dragoste cazut la ultima masa...
e sufletul flamand de ceva pur si simplu, ceva ce nu cere cuvinte ca sa fie exprimat...
un ocean sa ma inghita...dar apa am destul in mine...aer nu am, sa imi respire inima, aer si vant sa aerisesc sufletul vechi si plin de praf...
si verde verde de trifoi, si puf de papadie, iarba plina de roua ce racoreste talpile...
un ghem de ata, sa ma desir in trairi si sentimente, in momente, in clipe de dragoste ce am daruit si am primit, in zambete si lacrimi , in pozne si saruturi putine ce am dat, sa ma desir usor, sa rasfoiesc lumea si sa cutreier pamantul in sughituri si rugaciuni, in toate cuvintele ce le-am spus vreodata si in imbratisarile ce le-am daruit, sa ma despic ca firu in patru, in toate privirile si momentele de bine...in dragoste ce am si in durere ce am adunat... in tot ce ma face uman si perfect incomplet... si da m-as darui bucata cu bucata pana nu ar mai ramanea nimic...m-as cuibari in suflete si as lumina...calea catre fiecare.

Un comentariu:

  1. Da,e frumoasa melodia,dar nu mi se pare ceva sa ramai extaziata.Parerea mea,fara suparare,mon cher.

    RăspundețiȘtergere