miercuri, 23 iunie 2010

as vrea sa curga cuvintele din mine suvoi...
sa curga neincetat.
sa nu se opreasca.
ca o ploaie marunta si deasa, plina de intelesuri.
sapot povesti despre ce vad si simt in fiecare zi.
dar si despre ce nu vad dar simt.

as vrea sa curga cuvinte in engleza si in limba mea iubita.
sa curga cuvinte si sa se inchege in fraze.
sa transpara apoi imaginatia si eu.
sa stie lumea ca am scris eu si sa construiasca in minte o imagine.
sa ma vada apoi si sa isi spuna usor in minte ca si-au imaginat ca sunt altfel.

am adormit din nou pe la ora 5. eram pe un soi ciudat de mijloc de transport cu doua roti in lateral si o maneta cu care maream viteza sau alegeam directia. eram mereu in spatele lui. eu aveam pe masinaria mea si niste cutii vechi pline cu chestii, habar nu am ce, ca erau inchise. el avea bicicleta. mergea confortabil, in siguranta si cu viteza. am ajuns undeva, am coborat o vale, am urcat un deal si ne-am oprit.
am povestit ceva si am stabilit ca trebuie sa ajungem la Toulouse.
de ce acolo nu stiu. am urcat iar un deal, iar mie imi era greu, ca masinaria mea trebuia taraita, iar cutiile se miscau si la un moment dat una chiar a cazut,el nu s-a oprit dupa mine, dar merea destul de incet cat sa nu il pierd.
mai intorcea capul din cand in cand. apoi am ajuns in varful dealului si eram bucuroasa ca voi putea sa ma bazez pe transportul meu. am prins viteza, ba chiar am gasit o modalitate sa merg sigur si mai repede.
nu imi era frica decat ca voi ramane de tot in urma, dar nu altceva. nu mai era nimeni pe drum. se pare ca nu mai mergea nimeni la toulouse cu mijloace de transport rudimentare.
apoi drumul s-a schimbat. stiam ca strabatusem cam jumatate din distanta. era o padure si il invidiam ca el era in avantaj si avea bicicleta.dar cumva el isi castigase dreptul de a folosi bicicleta. era abrupt si plouase recent. intr-un tarziu am acceptat ca eu voi ramane in urma, ca voi merge in ritmul meu si ca voi ajunge cu siguranta acolo, dar mai tarziu. rasuflam din greu si stiam ca pana aici am putut tine pasul cu el. s-a mai uitat o data in urma si apoi a intins-o. stia drumul. nu era prima data cand il facea.
mi-am tras sufletul si am coontinuat usor sa urc drumul, marginit de padure verde si cu aer umed.
apoi m-am trezit.

acusica sunt trei ani. el a ajuns de ceva vreme sus. a urcat drumul si si-a gasit un acasa alaturi de un alt El.
mai coboara din cand in cand in visele mele, si probabil ale altora ce l-au cunoscut candva.
dar sunt geloasa si e doar al meu.
pentru mine e inca suspendat undeva intre gand si suflet.
uneori il vad pe strada, stiu ca nu are cum, il vad in alti oameni, si mintea mea stie ca a murit de mult.
dar nu e chiar atat de mult. ridic ochii la cer si nu stiu de ce dar zilele cu soare imi aduc aminte de el. albastrul limpede mi-l aduce aproape si intr-un mod ciudat stiu ca e acolo.
e construit din altceva acum.
cand a murit am simtit ca am pierdut o jumatate, am simtit ca pierd ceva mai important decat voi realiza vreodata.
azi am l-am avut in minte si in coltul ochilor. pentru ca o lacrima a vrut mereu sa cada, ca sa isi ceara iertare ca am fost salbatica si nu l-am iubit mai mult, ca nu l-am imbratisat mai mult si nu am avut grija de el asa cum a avut el de mine.
mi-e dor de tine. si inca as mai cauta in telefon numarul ca sa te sun.
doar ca nu stiu ce prefix are cerul.
te mai astept in vis si poate voi putea sa iti spun ce nu am apucat.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
    Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
    Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Multumesc,Cu stima Vlad!

    RăspundețiȘtergere