marți, 6 octombrie 2009

i am back :)

How can you kill a broken heart…

You cannot.
Asta e paradoxul. Indesi pumni, si o pui la respect.
O umilesti, o uiti, o blestemi, iti doresti sa nu o ai.
Dar e cea mai fidela parte a corpului tau.
Pentru ca e de ajuns doar o privire si simti din nou ca e acolo. La fel de vie, de receptiva si de dornica de experiente noi.
Ingenunchezi fara vrerea ta si o iei in brate.
Se aduna singura la loc, isi sterge lacrimile…si o ia de la inceput si o data cu ea tot tu-ul incepe acelasi vechi joc.

Eu vreau sa nu mai iubesc. Sau nu vreau sa nu mai iubesc pentru ca iubesc prea mult si doar eu, si doare.
Vreau sa nu mai iubesc ca sa nu mai sufar. Sa nu mai sufar ca nu ma iubeste nimeni.
Dar nu e adevarat.
De fapt nu mai vreau sa iubesc pe cine nu trebuie.
Nu mai vreau sa simt pentru cine nu trebuie, si apoi sa mi se spuna pa.

“Do you believe in God?
-If I do? Well I do cause I need someone to blame.
-Ohh, so you believe cause you need to blame someone!!!
-Well, not only, I believe cause I need to have someone to turn on to, to love, to hate, to eventually blame.”

In fact I believe cause I need to feel alive.
Si apoi tre sa cred ca mai apoi sa am cui cere socoteala.

“-You know you look like a wax statue.
-Like what?
-Like wax, your face…
-Hmm, yeah? Why?
-Because shines and because it is pale.”

Oare asa se fac complimentele la ei in tara?
Dar era dulce cum se uita la mine. Iar mie imi plac ochii lui negri ca murele. Si ma uimeste cum il distreaza sa imi bage degetele in ureche. Iar lui I face placere ceea ce ma amuza pe mine.
Sau ceva de genul. Pentru el oricum cuvintele inseamna altceva. Si oricum le foloseste asa cum are chef si e rasfatat…

Adun baloanele de pe jos. Ma asteapta copii in lobby.
Dar el sta pe scaun si se uita la mine cu ochii umezi si un zambet dulce.
“ what are looking at?
I am looking at you!”

And what do you see? Intrebarea nerostita din mintea mea ce inca persista. Pentru ca eu inca I vad chipul dulce si privirea blanda. Si buzele pline ce le-as fi sarutat lung.
i-as fi luat usor chipul in maini, el nu ar fi reactionat nicicum pentru ca nu ar fi stiut ce vreau sa fac, si ias fi gustat sufletul.
Apoi as fi intors spatele. El e Rui.

Ochii negri apartin lui Veera.
Lui i-as fi furat sarutul. Asa cum furi o privire, sau zambetul cuiva in metrou.
Si as fi fugit.

-Did you know about India before you came to London?
Ma uit la el, gandindu-ma ca iar nu am inteles bine ce voia sa spuna.
Dar am realizat ca am inteles exact ceea ce el intrebase.
-Are you mocking me?
-No. Did you?
- Ofcourse I did. I know a lot of things about India.
-Well I ask because before coming here I didn’t know a lot of things. I didn’t know where Romania was and that it even exists a country called Romania.
-well…
Si mintea mea recheama versurile lui Tagore, cartile Ramayanei, si ultima carte citita in romaneste Alchimia dorintei, de Tarun Tejpal…
-I know a lot of things, for example I think that Aishwarya Rai( former miss universe) is the most beautifull woman.
-No. She is not. She is mean, she is a bitch.
-I don’t care how she is as a person…
- Do you know who I think is the most beautiful woman?...Guess!!
Si se opreste. Raman cu privirea in adancul din el. Pret de cateva secunde doar ne uitam unul la altul… imi doream sa spuna ca eu, ca eu sunt, ma simteam frumoasa si alba si altfel sub privirea lui… dar mi-am ferit repede privirea…
- How should I guess ? There are millions of women in this world…
Pana la urma am povestit despre Drew Barrimore, Julia Roberts and Sandra Bullock.

(Eu)-Change your day off, and spend it with me.
-Which day? When?
- Hmm, on Friday. I have to go shopping and buy some clothes. Come on, I will brake my rules and take you out, buy you a drink for my birthday.
- Is Friday your birthday?
- No, I told you , one day in september, but it doesn’t matter,
You said you are my friend, I will throw out my rules and buy you something.
-I am your friend. ( si rade amuzat)
Iar eu in mintea mea… idotule, eu vreau mai mult…
-So?
- I will talk to Rubia to change my day off. Ok. “

Am planuit asta. Mi-am dorit sa vad daca imi iese. M-am simtit ca o vulpe vicleana.
Si am putut sa-I spun. Sa-l aburesc. Dar nu stiu si nu cred ca isi va schimba ziua libera ca sa iesim.
Si da, habar nu are cate reguli mi-am incalcat.
Dar imi plac dintii lui albi si perfecti. Si imi inchipui de fiecare data cum imi trec limba peste ei. Kinky as hell…?

Imi promisesem ca daca imi mai place si saptamana viitoare I dau numarul meu de telefon.
Saptamana viitoare a trecut de vreo doua sau trei saptamani.
Inca nu i-am dat numarul. I like to play, so who can blame me.

Deci cum inneci a broken heart? Nu o faci.
Si uite asa a mai trecut o zi. A fost 23 august 2009.




Seductia nu o uiti. Sub ochii cui trebuie nu te mai simti ridicol.
Se ridica din tine femeia si asa incepe jocul.
Priviri lenese si intrigate. Zambete in coltul gurii si pentru ca folosim engleza, ne jucam cu cuvintele.
Nu exista reguli si daca da… iti spui ca exista pentru a fi incalcate. Te rasfeti sub privirea lui si capeti curaj.
Ratacesti sperand sa il vezi. Iar daca il vezi arunci zambete la discretie, si treci mai departe, ca doar din intamplare te-ai nimerit acolo.
Dar apoi intr-o zi parca te-ai plictisit. Vrei mai mult, ca doar noaptea trecuta ai adormit abia pe la 2 noaptea, cu gandul la el si ce i-ai face…
Si ajungi si spui ca azi gata il ignori.
Si iti reuseste, pana cand dai peste el si ochii lui tristi.
Tu nu mai zambesti, iar el se uita lung.
Apoi te prinde la inghesuiala. Si te intreaba de ce esti suparata. Tu spui ca nu, iar el nu te crede. Si apoi zambeste el, zambesti si tu, si arunci la gunoi promisiunea de dimineata.
Dar arde in tine intrebarea – de ce dracu nu face vreun pas…ceva.
Am gasit o sumedenie de variante.
1.O fi gay si …atat.
2.Are prietena si doar se joaca flirtand la munca.
3. nu are prietena dar nu ma place indeajuns ca sa mearga mai departe.
4. (asta imi place mie) il intimidez.
5. I place doar sa povesteasca cu mine.
6. e prea devreme.
7. suntem colegi de munca, so…
8. habar nu am, dar sa-l ia dracu… daca nu ma place.




Azi 25 august. Discutie intre mine si o colega de a mea Divya.

(Eu) – Hey do you know if Veera is with Archie?
- Who? Veera? (si apoi razand cu pofta) No, man. VEERA IS A LOVER BOY.
- What?
- A loverboy, everybody likes him. Me and Archie like him too.
I mean not in that way, but… for example Isha is crazy about him. But he hasn’t got a girlfriend. He likes to flirt with everybody.

Si atat. Ca mai departe mi s-au innecat corabiile. Adica il place toata lumea si el face pe nebunul. Cu toata lumea. Pana si cu mine. Uffff.

Daaahhhh. Stiu, face asta si cu mine. Si am cazut in plasa. Ma credeam vanatorul. Dar apoi…
Nu i-am mai spus si asta. Da cred ca si-a dat seama si de ce am intrebat eu incercand sa par dezinteresata.
Imi place loverboyoul. Ca de fiecare data.



………26. august

(El)-Hey, you were in my dreams last night.
-Really?
-You have to give me your number. Ok?
Si mi-a zambit as usual.

Apoi mai tarziu.
- Give me your number.
- Ok. But I don’t know it by heart.
- What time on Friday? Do you work tomorrow?
- Yes.
- Ok we talk tomorrow than. You close today?
- Yes.
- And your sister?
- Oh she’s off today.
- Ok. We go together. I will wait for you.
Deja m-a pierdut de mult. Adica, si-a luat liber vineri pana la urma. Asa cum l-am rugat. Apoi si eu l-am visat. Si mi-a fost dor de el, si a fost ciudat sa imi dau seama de asta.

Si apoi e familiar, ca si cum ne cunoastem de multa vreme. Mi-a luat telefonul din mana si si-a tastat numarul. S-a sunat ca sa il inregistreze pe al meu. Apoi a desfacut o guma si cum aveam mainile ocupate mi-a dat-o el. Gesturi atat de mici. Si insignifiante, dar…m-a prins el pe mine, in loc sa il prind eu.
Bine ca nu stie. Suntem prieteni.

Pe la 7 deja se schimbase si trebuia sa plece. Mi s-au innecat corabiile. Adica nu o sa mai merem impreuna spre casa.
- Oh you are leaving?
- Yes but I will come back. I have to go to meet a friend to talk about something.
- Oh if you have something else to do you go, don’t have to wait for me.
- No, I will call you and wait for you in the station, just text me when you finish.
- Ok. But don’t mind me if you really have to go.
- Will go together I told you.
- Hm. Ok. I will be in the station at 9.15

Si m-a sunat. Ca de obicei eu nu am raspuns la telefon. Dar i-am trimis mesaj. Si l-am gasit in statia de metrou citind ziarul.
Nu mai spun ca am fost o ametita toata ziua. Si la un moment dat am constientizat ca toata ziua m-am gandit doar la el. Apoi m-am certat. Si am incercat sa nu ma mai gandesc. Nu am reusit. M-am lasat in pace.

In metrou vorbarie. El suparat ca trebuie sa isi prelungeasca viza. Eu bagandu-I degetele in ureche ,cum imi face el de obicei ca sa-l inveselesc.

(Eu )-You know Yvonne (managerul meu) asked me today to work on Friday.
- and didn’t you tell her to fuck off?
- Oh, no. I told her first that I will think about it, and than no, that I have already made plans.
- I would come and kill you if you worked on Friday.
- Hmm, eu cu un zambet de pisica hoata.
- Really, you are off on Friday. We go together shopping.


So. Sunt topita. Sau poate e prea mult spus. Dar e a treia zi libera pe care si-o ia saptamana asta. Si ma uit la el si l-as lua in brate cand il vad suparat. Doar ca are cam 1.85.
Ia vitamine. Mananca salata. Nu si-a vazut familia de doi ani, si cu banii de concediu vrea sa cumpere cadou mamii lui. Cand merge la facultate poarta in geanta bureti speciali pentru sters tabla, pentru ca lesina la sunetul pe care il face hartia cand stergi tabla pe care scrii cu marker. Merge singur la cinema. Sta in apartament cu trei spanioloaice. Nu o place pe Isha si ia spus asta. nu o place nici pe Marina pentru ca vorbeste ca un radio toata ziua. Nu vrea sa se intoarca la el in tara pentru ca deja nu mai are prieteni acolo si nici nu-I place. A crescut la internat. Nu fumeaza. Nu bea. Nu a fumat iarba niciodata. E inalt tare si are un mers leganat. Zambeste mereu. Dar ochii sunt tristi uneori. Se gadila. Imi sufla in ureche. Ma inghionteste pe hol. Ma stropeste cu apa. Se uita la mine. Ma priveste. Are ochii negri si maini frumoase. Are pielea inchisa la culoare si eu nu pot sa nu ma gandesc la contrastul dintre pielea mea si a lui. E nascut pe 13 aprilie. Inca nu mi-am dat seama ce zodie e. Si chiar nu imi pasa ca are 23 ani.

Un comentariu:

  1. Povestea cu loverboyu'... la dracu! imi este extrem de cunoscuta. ;)
    La fel si partea cu cazutul in plasa. Ntz, ntz, ntz...
    Just be there, enjoying!

    PS: e berbec! tare!

    RăspundețiȘtergere