luni, 16 februarie 2009

si nu in ultimul rand...

as vrea sa fiu hoata,
adica sa fur...
oare unde imi e telefonu? hmmm...mereu il ratacesc!
sa revenim...sa fur ceva, mai intai ca sa prind gustul, visez ca fur, ca ascund sub haine lucruri, si in vis gasesc cai cat mai ghiduse de a le sustrage.
as vrea sa imi arat eu mie ca dumnezeu nu ma va bate cu toiagul la intalnirea noastra, doar pentru ca am furat o haina, sau un inel.
am iesiri dese in care as provoca cerurile sa ne luam o zi libera si sa incalcam cele mai elementare reguli.
de exemplu...ieri pe masa din bucatarie era o prajitura adusa de lori, mintea mea bolnava se intreba oare ce ar fi daca as aruncao in gunoi?
prajitura era buna, am gustat si eu, iar lori mi-e foarte draga, dar de ce nu?
deunazi eram bosumflata si imi doream sa ploua, doar asa ca sa se puna si natura in acord cu starea mea de spirit...ca sa vezi, peste noapte a plouat, si a continuat si in timpul zilei.
iti vine sa crezi ca natura m-a ascultat?
oooooohhhhhhhhhh. ce grandomanie!!!!!!!!!
da dragilor. pot provoca ploaia. Comentati?
si sa revin iar.
as fura de 10 mii euro ca sa pot deveni ucenic la monsieur Bocuse.
as fura un milion ca sa calatoresc, sa fac macar o viata, din atatea milioarde, mai buna.
pe a mea normal.
ca ce de parca as putea sa o fac mai buna pe a ta.
ai veni cu pretentii si ai face mofturi. ti s-ar urca la cap.
asa ca nu ai decat sa furi si tu ca sa iti schimbi viata.
as fura cu gandul si apoi m-as convinge ca am, si numai pentru a demonstra ca esti nelimitat, si ca decizi mereu ce faci si unde mergi.
de la cel mai mic detaliu pana hat departe.
sunt egoista, sunt centrul si the one...dar nu o cred nici eu indeajuns.
vezi poate reusesti tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu