vineri, 20 februarie 2009

some fellowship...

one day... ma gandeam, la toate valorile aruncate la gunoi...
sau mai bine zis - let's break all the rules, let's fuck up ourselves.
citesc si uneori as vrea sa am si eu povesti de spus...
culmea ca am, doar ca nu sunt ca ale altora...
spre deosebire de altii eu nu ma consider nici comuna si nici obisnuita.
poate suna  contradictoriu.
am strabatut cale lunga...nu ma simt nici mica in fata lumii si nici atat de neimportanta incat sa spun ca nu conteaza, ca oricum nu e interesant ce am eu de spus...
poate doar aleg sa spun cand simt eu ca e momentul si pun totul intr-o forma un pic ciudata, dar in orice caz sa imi placa mie.
scriu dintr-un impuls de a nota fiecare gand, al imortaliza cumva.
stiu ca notez o fraza, capturez un moment si il fac eternitate, si asa apoi  pentru o secunda sunt un mic Dumnezeu , pentru ca pot sterge, sau impartasi si altora...
e vital pentru mine...nu ma prea intereseaza ce spun altii, eu stiu ce exprima si ce inseamna, si pentru ce e menit.
traiesc o perioada plina de decizii, in care ma grabesc si caut cu frenezie,
ma opresc si imi trag aer in piept si imi spun ca imi apartin, eu mie, timpul, si viata toata.
fellowship...asta pentru ca imi lipseste sa cred  si in altceva decat in propria persoana.
mi-e dor sa cred in prietenie, sa cred in oameni si in cotidian in general.
caut o lume in care credinta ea sa nu se limiteze doar la un lucru.
cei pesimisti, ar spune ca o sa caut mult si bine,
dar ce stiu ei?
doar sunt tristi mereu, iar viata lor e traita in mult prea putine tonuri ca sa poata sa isi dea cu parerea.
cei optimisti ar spune ca exista pentru fiecare un loc sub soare...
dar si ei poate ca exagereaza...
daca exista doua cuvinte ce pot fi infinit de descriptive pentru ce respiram noi acelea sunt
- relativitatea si diversitatea-
cele doua sunt si vor fi mereu constante.
am visat iar ca zbor. visez mereu asta. diverse locuri, diverse moduri.
relativa interpretarea...
so fellowship- poate cineva sa dea o definitie?
dar nu una de dictionar, sau e ceea ce ar trebui sa fie, si nici un raspuns pesimist nu caut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu