miercuri, 10 februarie 2010

deci shimbarea...

mi-am sters toata muzica...
toate cantecelele mele preferate, si pe care cand le ascultam ma transpuneam in alta lume, alte momente, alte sentimente...trecute toate.
si cum nu mai am chef sa beau un pahar de lichid amar, cand nu trebuie, mi-am zis , ia hai sa rescriu toate chestiile...

si uite asa am purces cateva zile, si cateva nopti la cautat muzica noua...
si guess what...am descoperit multa si noua si buna...

castigatorii sunt:
1. bebe
2. chambao
3.james morrison
4.oasis
5.florence and the machine
6.lilly allen
7.moloko
8.natalie imbruglia
9.noissettes
10.portishead
11.reverend and the makers
12.the streets
13.the cranberries
14.the cardigans
15.tin tings
16.thievery corporation

si inca cateva nume sonore...:)
stiu ca unii sunt vechi si poate am mai ascultat one time hit, dar acum am ascultat muult, si mi-au incantat un simt, doua... si i-am trecut in lista...

da chiar mi-am sters muzica veche, dar pe armin l-am lasat neatins...am o mie si una de episoade din almighty asot, care asteapta cumintele sa fie ascultate :)

Un comentariu: