miercuri, 10 februarie 2010

uffff...

am gasit o capsa in soseata...
sosete cu silly moo...
ahh si ascult
http://www.youtube.com/watch?v=_b9MFTQNyWo

don't ask !!!

buna, mai nou sunt dana, fosta lore, si sunt addicted.
am devorat in nestire 3 serii din "how i met your mother"

asta e si mai bestiala,
http://www.youtube.com/watch?v=tHOgHsKViD4

deci sa revenim, ce ma fac cand se termina?????
de la friends incoace nu am mai dat peste un serial atat de amuzant si ...

aseara m-am uitat la un documentar despre teorema lui fermat...asta ca sa nu ma mai uit la alte episoade,
azi trebuia sa ma uit la un alt documentar despre gravitatie, dar am cedat...sunt slaba, cred ca m-am uitat la 10 episoade in continuu...

asha, teorema lui fermat, am auzit de nenea asta in liceu...cica a scris el o teorema, pe care a si demonstrato, doar ca nimeni pana acum ceva ani nu a gasit demonstratia si nici nu a pututo nimeni reface, pana la un nene caruia nu i-am retinut numele...
asha si stiati ca teorema zice asa (x la n)+ (y la n) = (z la n)
adica 3x3+4x4=5x5

aha si iese chestia asta pana nu mai ai chef de calculat.
culmea am incercat si eu ceva vreme :)
apoi el mai zice asa, ca cica ar fi numere care fac exceptie de la regula...
si un nene a visat din copilarie sa gaseasca demonstratia,

luati si asta, eterul, ca in afara de andrushka cine mai citeste????
http://www.youtube.com/watch?v=qsTk2xp0nvY

si omu e matematician pe la una din universitatile alea din ivy league, unde intru si eu in vis, de mana cu sfantu petru,

asha, si a auzit el un zvon candva ca pe paza unei alte teoreme ar putea sa faca demonstratia si sa rescrie istoria matematicii, si dupa vreo noua ani a gasit-o.

l-au aplaudat toti si bbc-ul a facut un documentar cu el, si teorema lui fermat...

iar eu sunt dana, si sunt addicted, dar ma tratez, cu muzicaaaaaaaaaaaa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu