miercuri, 10 februarie 2010

mango rocks...

deci, postul cu placerile nu e terminat, se voia lung si mai complet...
ideea e ca de cand m-am aciuat in londra am descoperit multe alte placeri ascunse si sordide, care au iesit la suprafata pe nesimtite...
cum ar fi biscuitii,
eu acasa nu mancam biscuiti ever, poate daca mi-era extraordinar de foame,
dar nici atunci,
ei bine, aici am dat peste niste biscuiti care se numesc garibaldi, care sunt asa, nici prea dulci, nici prea crocanti, si partea super mistoo, e ca intre doua felii de biscuite sexista niste dulceata de cranberries, care e dulce acrisoara si se lipeste de dinti, hmmmmm, o minune...

apoi ce altceva, ahhh da cartofii prajiti, la tigaie de catre moi,apoi cu o branza gasita prin asda, care aduce cu telemeaua sarata de acasa, mancam si acasa cartofi prajiti, dar foarte rar...

altceva... nu imi mai aduc aminte...e tarziu si sunt imbuibata cu "how i met your mother"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu